سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های جذاب برای طراحی دیزاین میز جلو مبلی

یک میز قهوه واقعا می تواند اتاق نشیمن شما را تغییر داده و جلوه دهد. دکور میز قهوه، همراه با نحوه تزئین میزهای انتهایی و کناری، با بسیاری از مبلمان های دیگر در اتاق نشیمن شما متفاوت است، زیرا این وسایل می توانند منطقه را تثبیت کنند و یک بیانیه طراحی ایجاد کنند. یک میز قهوه خانه می تواند کتاب ها، چیدمان های گل، شمع ها، تزئینات زیبا، لوازم جانبی منحصر به فرد را در خود جای دهد و اغلب دارای یک مرکز عالی است.

بهترین ایده های دکوراسیون میز قهوه به سادگی سبک خانه شما را تکمیل می کند و با چیدمان ها و لهجه های تزئینی به شما جذابیت می بخشد. فرقی نمی‌کند به سبک کلاسیک میز جلو مبلی مدرن ، روستایی، خانه‌های مزرعه‌ای یا مدرن علاقه‌مند باشید و یک میز شیشه‌ای یا چوبی داشته باشید، در اینجا بهترین راه‌ها برای تزئین میز قهوه‌خوری در اتاق نشیمن شما وجود دارد.

ایده هایی برای تزیین و استایل میز جلو مبلی

با وجود ایده های بسیار زیاد برای تزیین قهوه، مرکز، انتهای و میز کناری، تصمیم گیری در مورد نحوه سبک دادن به میز می تواند یک چالش باشد. این طرح ها و سبک های زیبا را برای الهام بخشیدن به شما بررسی کنید!

دکور میز کناری صورتی رمانتیک مدرن

یک میز قهوه طلایی و شیشه ای به عنوان پایه ای عالی برای یک لامپ کریستالی با لهجه های طلایی و سایر عناصر تزئینی زیبا، از جمله آناناسی که اخیراً مرسوم شده است، عمل می کند. یک کوزه با رنگ مسی پر از گل رز کلم صورتی معطر، سبک دکوراسیونی مدرن را برای یک اتاق نشیمن شیک تکمیل می کند.

میز قهوه روستیک برای اتاق نشیمن شما

یک میز قهوه محکم از جنس چوب و آهن التماس می کند که یک دکور محکم برای ایجاد لنگر ایجاد کند. چندین قطعه تزیینی قابل توجه را در یک سبد کنار هم قرار دهید - چیزهایی مانند یک گلدان سنگی و کاسه سرامیکی پر از خزه - در کنار کتاب‌های سنگین.

میز جلو مبلی مدرن با حس لوکس

با یک میز آینه کاری شده با عناصر هندسی جالب، یک اتاق نشیمن کوچک را بزرگتر کنید. فضا را با عناصری که از نظر موضوعی مناسب هستند، مانند یک جعبه طلایی بافت دار با بسته شدن مربع در هم تنیده و یک پیکره گره هندسی سه بعدی، صحنه سازی کنید.

یک اتاق نشیمن خاکستری مینیمالیستی با یک بالش تزئینی صورتی و پوف روی زمین جان می گیرد. آن تم را با میز قهوه با لایه بندی یک گلدان سنگی خاکستری در بالای یک قسمت مرمری ادامه دهید، اما آن را با یک دسته گل مخلوط پر شور در سایه های مختلف صورتی پر کنید.

استایل طلایی و گلم

سبک های طراحی میز قهوه گلد و گلم

 میز قهوه کوارتز سفید با پایه های فلزی طلایی را با لهجه های فلزی بیشتر جذاب تر کنید. این نمونه شامل سینی لبه‌های طلایی آینه‌ای، گلدان برنجی و یک ظرف تزئینی طلایی به شکل نیلوفر آبی است.

لهجه های تزئینی برای خانه مزرعه شما

لهجه های تزئینی میز قهوه برای خانه مزرعه شما

خانه مزرعه را با تزئین یک میز قهوه سفید چوبی با گلدان های کوچک گیاهان تازه به جای یک مرکز سنتی تر، به داخل خانه بیاورید. ظاهر شیرین و قدیمی را با کتاب های قدیمی کهنه و دوست داشتنی به پایان برسانید.

میز جلو مبلی مدرن به سبک کانتری با مرکز خلاقانه

سبک دکور در جنوب غربی آمریکا اغلب با منسوجات بافته شده طرح دار تثبیت می شود. این نگاه با شمع های محکم پیچیده شده در کاغذ طرح دار و فانوس هایی با الگوهای هندسی خاص خود که در دو طرف سوراخ شده اند، به نظر می رسد.

با تهیه یک میز چوبی و تزئین آن با یک تکه چوب مصنوعی که روی آن با عناصر طبیعی دیگر از جمله مخروط های کاج بزرگ و یک کاسه شیشه ای پر از ماسه و چمن های تزئینی پوشیده شده است، زیبایی طبیعت را در دکوراسیون خود بپذیرید.

میز ناز برای کلبه ساحلی شما

اکثر شهرهای ساحلی مغازه های توریستی کوچکی دارند که صدف های صیقلی می فروشند. با قرار دادن آنها در یک ظرف بزرگ صدفی شکل، آنها را در دکوراسیون خود بگنجانید. همچنین می توانید ماسه و صدف را در یک گلدان شیشه ای بزرگ با گل های مصنوعی قرار دهید.

میز نشیمن شیک

اگر سلیقه بالایی دارید، به احتمال زیاد برایتان مهم نیست که به مردم اطلاع دهید. بنابراین اگر به سمت اثاثیه شیک مانند میزهای قهوه‌خوری آینه‌ای، پرتاب‌های خز مصنوعی، بالش‌های تزئینی پر زرق و برق و هنرهای زیبا می‌روید، آن‌گاه کتاب‌هایی که دارای طراحان سطح بالا هستند، در خانه خواهند بود.

میز جلو مبلی گلی دوست داشتنی

وقتی صحبت از ایجاد دکوری زیبا در فصل بهار می شود، یک میز قهوه گلدار می تواند افزودنی عالی برای اتاق نشیمن شما باشد. می‌خواهید یک میز وسط با پشته‌های منظم کتاب در مورد گل محمدی، گل صد تومانی و سایر شکوفه‌های معطر در نظر بگیرید. عناصر تزئینی مختلف را روی هر پشته قرار دهید - یک مجسمه، زیر لیوانی مرمری، یک شمع معطر، و یک گلدان با چیدمان گل.

با کوچک کردن مبلمانی که انتظار دارید پیدا کنید، یک اتاق نشیمن کوچک را بزرگتر احساس کنید. به جای یک کاناپه بزرگ از یک صندلی عاشقانه استفاده کنید و آن را با یک میز کوچک که روی آن لوازم جانبی زیبایی مانند یک گلدان باریک و یک گیاه گلدانی کوچک قرار دارد، ست کنید.

میز کناری کوچک ساده

یک اتاق نشیمن کاملا سفید می تواند قدیمی به نظر برسد. آن را با یک میز شیشه ای و سینی آینه بازتابنده مدرن کنید، سپس رنگ سفید را با لوازم جانبی با بافت های مختلف به آن بازگردانید. با یک جعبه مرمری، یک آناناس سرامیکی، و یک گلدان از گل های سفید بزرگ آزمایش کنید.

پیچ و تاب مدرن روی میز قهوه روستیک

لازم نیست دکوراسیون روستایی شبیه یک کلبه چوبی باشد. با میز قهوه‌خوری رویه‌ی شیشه‌ای با پایه‌ی چوبی، ظاهری تازه به دکور جنگلی بدهید و روی آن را با گلدان‌های چوبی و مسی پر از سرخس‌ها و گل‌های تازه روی یک سینی فلزی به همراه یک فانوس فلزی کوچک روی آن قرار دهید.

تزئینات منحصر به فرد برای یک میز قهوه خانه بزرگ چوبی

میز قهوه خانه بزرگ چوبی

هیچ اتاق نشیمن دنج و مناسب برای خانواده بدون یک کاناپه بزرگ و راحت و یک میز بزرگ برای تنقلات و نوشیدنی کامل نمی شود. دکور شامل کتاب ها و عکس های خانوادگی را در سینی بزرگی که به راحتی می توان آن را برای شب های بازی خانوادگی به کناری جابه جا کرد، ادغام کنید.

چیدمان های فلزی براق

یک اتاق نشیمن زیبا با رنگ های تیره با لهجه های تزئینی متالیک برجسته شده است. یک سینی طلایی آینه کاری شده را با وسایل جالبی مانند ساعت شنی طلایی با ماسه سیاه و کاسه های برنجی و سرامیکی بپوشانید. برای لمس نهایی، یک گل آرایی در یک گلدان کاسه ای بزرگ و طلایی اضافه کنید.

عناصر طبیعی را به اتاق خود اضافه کنید

یک میز قهوه آهنی و چوبی محکم، نقطه کانونی عالی در اتاق نشیمن یک خانه مزرعه معاصر است. عناصر طبیعی را از طریق توپی های گرد خزه ای و مجسمه اسب عتیقه از چوب تراش خورده وارد کنید.

سبک های طراحی هنری و زیبا

در یک اتاق نشیمن مطبوع و پر از هنرهای انتزاعی روشن، حتی دکور میز نیز باید حسی خاص و مجلل داشته باشد. یک میز گرد بزرگ را زیر یک لوستر قرار دهید و آن را با تندیس های انتزاعی و نامتعارف پر کنید.

میز نشیمن شیک با کانتر تمیز

دکور ساحل می تواند به راحتی زیبا باشد، اما همچنین می تواند به طرز شگفت آوری ظریف باشد. یک کاسه درینو نقره ای بزرگ را با پوسته های حلزونی بزرگ و توپ های توخالی ظریف که با صدف های دریایی جواهر مانند تزئین شده اند پر کنید. چیزهای عجیب و غریب دیگری مانند لامپ های چوبی را روی میزهای کناری اضافه کنید.

دکور صنعتی عتیقه را به یک میز مدرن تغییر دهید

پالت های چوبی قدیمی را می توان رنگ آمیزی کرد، روی آن را با شیشه پوشاند و روی چرخ های چرخدار بزرگ نصب کرد. این یک مرکز عالی برای یک انبار صنعتی با نور طبیعی زیاد و هنر معاصر فراوان است.

برای نمایش ظاهری روستایی، لمس های زیبا را اضافه کنید

قرقره های بزرگ چوبی عتیقه ای که زمانی برای کابل کشی طناب یا صنعتی استفاده می شد، پایه های ارتقا یافته عالی را ایجاد می کند. سایر اقلام قدیمی مانند یک بشقاب فلزی بزرگ و ظروف شیشه‌ای بزرگ مکمل این قطعه هستند، در حالی که نگهدارنده‌های نذری با جواهرات ظاهر را زیباتر می‌کنند.

با چیدمان منزل خود یک داستان رنگی بگویید

صورتی و آبی سرمه ای ترکیب رنگی نمادین را ایجاد می کنند. با کنار هم قرار دادن چندین آیتم در سایه های آبی و رنگ صورتی، از جمله ساکولنت گلدانی، شمع، زیر لیوانی و گل آرایی کوچک، تابلویی بصری جذاب بسازید.

یک کاناپه پر از بالش‌های بزرگ و نرم در انواع منسوجات، به لطف شمع‌های میز قهوه‌خوری که در کالسکه‌های بافتنی دست‌باف قرار گرفته‌اند، به‌صورت موضوعی قابل حمل است. فقط مطمئن شوید که هر نخی که در نزدیکی شعله های باز قرار می گیرد، مقاوم در برابر شعله (مانند پشم) یا مقاوم در برابر شعله (مانند مداکریلیک) باشد. روش دیگر، فقط از شمع های LED بدون شعله استفاده کنید.

میز جلو مبلی چوبی داستان رنگ شما را ادامه می دهد

میز چوبی داستان رنگ شما را ادامه می دهد

پالت رنگی محدودی از کرم‌ها، برنزه‌ها و قهوه‌ای‌ها به لطف اقلام بی‌نظیر مانند شاخ‌های سفید شده و ذره‌بین با دسته چوبی خمیده، در بالای یک میز چوبی ادامه یافته است.

اگر هنر دیواری زیادی دارید یا از چندین پارچه مختلف در طراحی خود استفاده می کنید، همه چیز را با سبک خود ساده نگه دارید. یک میز مربع با خطوط تمیز که بالای آن یک گلدان پر از سبزه و نه چیزهای دیگر قرار دارد، مکانی خنثی برای کمک به تمرکز چشم شما فراهم می کند.

میزهای جلو مبلی را با هم ترکیب کنید تا طرحی جذاب ایجاد کنید

دکوراسیون دیوار مینیمالیستی و یک کاناپه کم حاشیه به شما این امکان را می دهد که با قراردادهای مبلمان اتاق نشیمن بازی کنید. دو میز قهوه با اندازه های متفاوت - یکی بزرگ و مربع با پایه هندسی ساده و دیگری کوچک و گرد با پایه هندسی پیچیده تر - تهیه کنید و فضای دکور بالقوه خود را به حداکثر برسانید.

یک اتاق نشیمن معاصر با دیوارهای بژ و مبلمان سفید روشن از رویه چوب قهوه ای عسلی گرما می گیرد. یک گلدان سفید پر از شکوفه و یک کلوش بزرگ حاوی رنگ سبز، نمای آن را کامل کرده است.

https://varnup.com