سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی آشپزخانه

به دنبال دیزاین مجدد فضای خود با چند ایده جدید چیدمان آشپزخانه هستید؟ این پیشنهاد های طراحی حرفه ای به شما کمک می کند تا از فضای کف آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید.

 

آشپزخانه‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند، و هنگام شروع یک پروژه، می‌توانید با چیدمان آشپزخانه و گزینه‌های شکل‌گیری، از انتخاب خود غافل شوید. نکته کلیدی این است که کارها را به آرامی انجام دهید و به دقت در مورد نحوه استفاده و حرکت در فضا فکر کنید.

 

همچنین در نظر داشته باشید که ممکن است خانواده شما در آینده از اتاق چگونه استفاده کنند. اکنون ممکن است همه چیز در مورد آماده سازی غذا باشد. اما در ادامه، ممکن است نیاز داشته باشد که به عنوان مکانی برای اتمام تکالیف، یک «منطقه آموزشی» که بچه‌های شما در آن شیرینی پزی را یاد می‌گیرند، یا یک مکان سرگرم‌کننده پیچیده باشد.

 

 

شش چیدمان کلیدی آشپزخانه وجود دارد:

 

چیدمان گالری

طرح L شکل

طرح U شکل

طرح جزیره

طرح شبه جزیره

آشپزخانه یک دیواره

 

آشپزخانه های کوچک یکی از کم مصرف ترین چیدمان هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. آنها برای آشپزهای جذاب ایده آل هستند و برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی و سطح کار در آشپزخانه های کوچکتر عالی هستند. اگر به دنبال ایده های آشپزخانه کوچکی هستید که هر اینچ از فضا را به حداکثر می رساند، این چیدمان بسیار کارآمد ایده آل است.

 

آلیسون لینچ، از شرکت طراحی آشپزخانه  می‌گوید: «آشپزخانه با ابعاد کم معمولاً فضای نسبتاً کوچکی را اشغال می‌کند - آنها اغلب یک راهرو بین دو اتاق هستند. طول ایده آل 3.5 تا 5 متر با فضایی در دو طرف باز شدن درب است تا حداقل یک کانتر با عمق استاندارد ایجاد شود.

 

اگرچه آنها معمولاً کوچک هستند، اما فضاهای بسیار ارگونومیکی هستند که همه چیز را معمولاً در دسترس بازوها قرار می دهند - در حالت ایده آل، سینک یک طرف و اجاق گاز در طرف دیگر.

 

قرار دادن این دو عنصر مهم به طور مرکزی در هر دستگاه از واحدها بهترین روش است، با ماشین ظرفشویی در سمت سینک و یخچال در کنار اجاق گاز.