سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز تلویزیون جدید

چوب مزایای طیف گسترده ای از بافت های طبیعی را به شما ارائه می دهد که نه تنها زیبایی و جذابیت اتاق را افزایش می دهد بلکه به آن می افزاید. این یکی از مستحکم ترین مواد مبلمان است و مهمتر از همه این است که جریان الکتریکی را رسانا نمی کند.

چوب های فرآوری شده مانند تخته های سخت و تخته ها مقرون به صرفه تر از چوب طبیعی هستند، اما مقاومت آنها کمتر است.

فلز نیز یک گزینه مقرون به صرفه برای چوب با گزینه های پوشش سطح و رنگ آمیزی زیاد است. آهن فرفورژه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم با پوشش پودری و انواع دیگر در بازار ترند هستند.

فضای ذخیره سازی را بررسی کنید. اگر خانه ای جمع و جور دارید و نیاز دارید که مبلمان شما به عنوان واحد ذخیره سازی دو برابر شود، این امر به ویژه مهم است. میز های تلویزیون با کابینت های پایین به خوبی این هدف را انجام می دهند.

آیا میز تلویزیون جدید قفسه دارد؟ آنها به شما مناطق نمایشی برای وسایل دکوری و سایر اشیاء نمایشی را ارائه می دهند. همچنین می تواند به عنوان دکه کتاب نیز عمل کند.

جدا از این نقاط بازرسی، به استحکام ساختاری، استحکام مفصل و کیفیت تکمیل پایه تلویزیون توجه کنید. این با فرسودگی و استفاده خشن مواجه خواهد شد، به خصوص اگر فرزندان شما ممکن است کمی بدجنس باشند و حیوانات خانگی در اطراف شما در حال دویدن باشند. به همین دلیل، پایه تلویزیون شما باید محکم ساخته شده باشد و پایان آن باید طولانی مدت باشد. برخی از گزینه های خوب برای تکمیل عبارتند از رنگ اسپری، لاک، لاک فرانسوی، لکه یا پوشش . آنها ضد خش، ضد آب و ماندگاری طولانی هستند.

چه نوع و سبکی از پایه های تلویزیون وجود دارد؟

پایه تلویزیون استاندارد

 

این سبک با واحدهای ارتفاع متوسط تا کم کابینت های جامد یا واحدهای ایستاده روی پاها مشخص می شود. مواد تقریباً همیشه چوب یا ترکیبی از چوب و چوب فرآوری شده است. تلویزیون روی پایه ایستاده قرار گرفته است.

 

جالب اینجاست که برخی از طرح ها تلویزیون را در خود جای نمی دهند. در عوض، تلویزیون بر روی دیوار بالای کنسول تلویزیون نصب شده است، در حالی که کابینت به عنوان یک واحد ذخیره سازی و نمایشگر با ترکیبی از کشوها، قفسه های باز، و کابین های درب شیشه ای عمل می کند.

 

در نوع استاندارد تلویزیون‌ها، سبک انبار به دلیل جذابیت روستایی و حومه‌ای آن مد روز است. هاله ای دست ساز دارد که با بسیاری از فضاهای داخلی معاصر مطابقت دارد.