سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز جلو مبلی

هیچ خانه ای بدون یک میز جلو مبلی کامل نمی شود. آنها اغلب نقطه کانونی هر منطقه ای هستند که در آن قرار می گیرند! میزهای جلو مبلی مکانی عالی برای چیدن نوشیدنی ها یا سایر اقلام در حالی که روی مبل نشسته اید، هستند و حتی بسیاری از آنها فضای مخفی دارند. به علاوه، آنها ارزش دکور را اضافه می کنند و در عین حال هر قسمت نشیمن را متعادل می کنند. مهم است که میز جلو مبلی که انتخاب می‌کنید با دکوراسیون خانه‌تان مطابقت داشته باشد تا فضایی زیبا و منسجم را ایجاد کند، خواه با تکمیل رنگ‌ها و مبلمان موجود باشد یا با ایجاد یک قطعه خاص.

 

پیدا کردن طراحی کامل میز جلو مبلی می تواند استرس زا باشد. به همین دلیل است که ما شما را تشویق می کنیم یکی از طرح های میز قهوه مدرن مورد علاقه ما را انتخاب کنید. میزهای قهوه مدرن طرح های شیک و ساده تری دارند که مکمل هر فضا یا دکوری هستند. فرقی نمی‌کند خانه‌ای مدرن داشته باشید یا طراحی قدیمی، یک میز قهوه‌خوری مدرن بهترین انتخاب برای فضای شماست.

 

در Modern Digs، بهترین طرح های میز قهوه را در بازار خواهید یافت. ما می خواهیم خانه شما بی عیب و نقص باشد. ما مجموعه‌ای از میزهای قهوه‌خوری از چوب، شیشه، فلز، میزهای تودرتو و غیره داریم. شانزده بهترین میز قهوه خوری ما را بررسی کنید تا مطابق جدید خود را بیابید و به خواندن نکاتی در مورد اینکه کدام میز قهوه در خانه شما به نظر می رسد ادامه دهید.

 

16 بهترین میز قهوه مدرن ما

 

بالابر Rhody: براق، خوش تیپ و کاربردی

هنک: ظرافت مدرن، به راحتی مطابقت دارد

بکنهام: چشمگیر، براق و بزرگ

آتن: صنعتی، مینیمالیستی و ظریف

برکلی: همه کاره و جادار

Gaultier: فولاد ضد زنگ، یک قطعه بیانیه

کنستانس: بیانیه، آرت دکو

کومو: مدرن، همه کاره

لیدیا: ظریف، مدرن و زرق و برق دار

لئونا: شیک و مدرن

اوبری: مدرن، ساده و انتزاعی

آدلفی: چشمگیر و مد روز

آدلین: جسورانه، زیبایی شناختی

سلست: زیبا، ظریف، بی نظیر

Shubert: چند سطحی و مدرن

کاستا: پایدار و مدرن

میز قهوه Rhody با انباری

 

این طراحی براق از بامبو جامد Moso ساخته شده است. برای انتخاب بهینه در سه رنگ مختلف موجود است. این میز جلو مبلی کم ارتفاع با فضای ذخیره سازی بسیار کاربردی است، نه تنها فضای ذخیره سازی مخفی دارد، بلکه دارای طراحی بالابر است که به شما امکان می دهد ارتفاع میز را افزایش دهید. یکی از بهترین میزهای قهوه خوری موجود در بازار، رودی لیفت تاپ برای خانه شما آماده است.

 

میز قهوه خوری شیشه ای هنک

 

میز قهوه شیشه ای هنک دارای رویه میز شیشه ای و پایه چوب سخت است. میزهای قهوه گرد راه مناسبی برای اضافه کردن ظرافت مدرن به فضای شما هستند و در عین حال سطح بالایی از عملکرد را حفظ می کنند. به دلیل طراحی ساده، این میز قهوه خوری تقریباً در هر اتاق نشیمن، اتاق خانواده یا سایر فضای نشیمن کاملاً جا می شود.

 

برای صرفه جویی انحصاری روی میز قهوه جدید خود اینجا را کلیک کنید!

 

میز قهوه مستطیل بکنهام

 

میز قهوه بیکنهام منحصر به فرد، مدرن و شیک، کاملاً زیبا است. طراحی میز عمدتاً با روکش لاک سفید طراحی شده است، طراحی میز با لهجه چوب تکمیل شده است و حسی طبیعی به طراحی پر زرق و برق می بخشد. این میز قهوه‌خوری بزرگ و کم‌نشست برای ظرافت یا کمی التقاطی عالی است.

 

میز قهوه صنعتی آتن

 

این میز طراحی صنعتی فوق العاده زیبایی دارد. میز جلو مبلی درینو که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، مینیمالیسم مدرن و زیبایی شناسی صنعتی را کاملا به تصویر می کشد. میز به شکل مستطیل است و سطح زیادی برای نگهداری و تزئینات دارد. آتن را به فضای خانه خود اضافه کنید تا یک قطعه بیانیه جسورانه داشته باشید.

 

برای صرفه جویی انحصاری روی میز قهوه جدید خود اینجا را کلیک کنید!

 

میز جلو مبلی  تودرتو برکلی

 

محبوبیت میزهای قهوه تودرتو در حال افزایش است. میزهای تودرتو نه تنها سطح زیادی را فراهم می کنند، بلکه دارای طراحی متضادی هستند که به خوبی به عنوان یک افزودنی کاربردی برای هر قسمت نشستن عمل می کند. میزهای قهوه آشیانه برکلی در دو رنگ سفید یا مشکی عرضه می شوند.

 

https://dorinoco.com/product-category/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%ac%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%a8%d9%84%db%8c/