سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز تلویزیون

تلویزیون صفحه تخت خود را روی پایه، کنسول یا مرکز سرگرمی نمایش دهید و ناگهان یک سینمای خانگی دارید. این چند کاره که برای سبک و کارایی طراحی شده است، می تواند ظاهر اتاق نشیمن، اتاق یا اتاق خانوادگی شما را بهبود بخشد. نه تنها تلویزیون شما را به نمایش می‌گذارد، بلکه به شما کمک می‌کند با استفاده از فضای ذخیره‌سازی کتاب‌ها، دی‌وی‌دی‌ها، بازی‌های ویدیویی و سایر تجهیزات رسانه‌ای  را با میز تلویزیون سازماندهی کنید.

 

پایه های تلویزیون/ مراکز سرگرمی در سبک ها و اندازه های مختلف از پایه های ساده با قفسه بندی معمولی گرفته تا پایه های بزرگتر با درهای بسته شونده برای ذخیره سازی تا مراکز تفریحی بزرگ به اندازه دیوار وجود دارند. انتخاب یکی می تواند سخت باشد. برای راهنمایی، خلاصه مواردی را که باید قبل از تصمیم گیری برای خرید در نظر بگیرید، بررسی کنید.

 

همه پایه های تلویزیون را بخرید

 

نکات اندازه گیری مبلمان و تحویل

پیروی از این نکات اندازه گیری اطمینان حاصل می کند که همه چیز دقیقاً در جایی که می خواهید می رسد و مطابقت دارد.

 

مشاهده راهنمای

گزینه های پایه تلویزیون

اندازه های تلویزیون

به من کمک کن انتخاب کنم

آیا یک پایه تلویزیونی می خواهید یا یک مرکز سرگرمی؟

 

این اصطلاحات به گونه‌ای جمع شده‌اند که انگار یکی هستند، اما دانستن تفاوت مفید است. مرکز سرگرمی یک مبلمان بزرگ است که یک تلویزیون را در خود جای داده است. معمولاً دارای قفسه های باز یا بسته یا ترکیبی از هر دو در کناره های تلویزیون و همچنین در زیر کنسول است. کنسول ها/پایه های تلویزیون به عنوان سطحی برای نمایش تلویزیون شما با قفسه بندی زیر آن عمل می کنند.

 

یک عامل بزرگ در تصمیم گیری بین این دو، املاک و مستغلات اتاق نشیمن است. مراکز تفریحی معمولاً فضای بیشتری را اشغال می کنند. گزینه استتار چیز دیگری است که باید در نظر گرفت. بسیاری از مراکز تفریحی دارای درهایی هستند که به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، مانند زمانی که سرگرم هستید، پنهان کنید. بسیاری از مراکز سرگرمی به اندازه کافی بزرگ هستند که تمام تجهیزات رسانه ای شما را در خود جای دهند و اغلب مبلمان زیبا و قابل توجهی را به اتاق نشیمن یا خانوادگی شما اضافه می کنند.

 

نیازهای ذخیره سازی خود را در نظر بگیرید

 

بسیاری از پایه‌های تلویزیون/مراکز سرگرمی دارای قفسه‌های باز یا قفسه‌هایی با درب برای ذخیره‌سازی سیستم بازی، استریو صدای فراگیر و سایر موارد، مانند کتاب‌ها و جعبه کابل هستند. مطمئن شوید که یکی از قفسه‌هایی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب باشد. برخی از کنسول ها دارای قفسه های قابل تنظیم هستند تا بتوانید فضای ذخیره سازی خود را متناسب کنید. قطعاتی را که در پایه تلویزیون/مرکز رسانه خود ذخیره خواهید کرد، مانند تلویزیون، پخش کننده دی وی دی، سیستم بازی، و بلندگوها اندازه گیری کنید تا بتوانید اندازه آنها را اندازه بگیرید و آیا جایی برای آنها وجود دارد یا خیر. همچنین، در نظر بگیرید که چه مقدار از چیزهای خود را می خواهید از دید پنهان کنید. درها در قسمت کابینت به عنوان پنهان کننده عمل می کنند و - امتیاز - به جلوگیری از گرد و غبار خرگوش ها کمک می کنند.

 

اندازه گیری پایه تلویزیون

جای‌بان جزء راهنمای خرید

عرض

 

عرض تلویزیون، از جمله قاب اطراف صفحه تلویزیون را اندازه گیری کنید. علاوه بر این، عرض پایه تلویزیون را اندازه بگیرید.

 

جای‌بان جزء راهنمای خرید

ارتفاع

 

ارتفاع تلویزیون، از جمله پایه و قاب اطراف صفحه تلویزیون را اندازه گیری کنید. ارتفاع میز تلویزیون درینو  را اندازه گیری کنید.

 

جای‌بان جزء راهنمای خرید

عمق

 

عمق تلویزیون از جمله پایه و قاب اطراف صفحه تلویزیون را اندازه گیری کنید. عمق پایه تلویزیون را اندازه گیری کنید.

 

اندازه گیری برای یک مرکز سرگرمی

جای‌بان جزء راهنمای خرید

عرض

 

عرض مرکز سرگرمی را اندازه گیری کنید. عرض فضای ذخیره سازی موجود مرکز سرگرمی را که تلویزیون در آن قرار می گیرد اندازه گیری کنید. عرض تلویزیون، از جمله قاب اطراف صفحه تلویزیون را اندازه گیری کنید.

https://dorinoco.com/product-category/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/