سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی که باید قبل از خرید میز جلو مبلی بدانید

 

 میز جلو مبلی کاربردهای زیادی دارد که میتوانید از آنها برای پذیرایی از مهمانان و یا حتی چیدن لوازم تزیینی استفاده کنید .

خرید میز جلو مبلی و انتخاب آن به ظاهر کار ساده ای به نظر میرسد اما با اندکی تامل متوجه خواهید شد که نکات بسیار زیادی برای یک انتخاب مناسب وجود دارد .

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی علاوه بر اینکه میتواند جنبه تزیینی داشته باشد میتواند کشودار نیز باشد و بسیاری از وسایل را در خود جا دهد .

اگر میخواهید از میز جلو مبلی برای چیدن لوازم تزیینی استفاده کنید بهتر از از میزهای چوبی استفاده کنید که هم مقاومت بیشتری داشته باشد و هم ضد خط و خش باشد .

اولین نکته ای که برای خرید میز جلو مبلی باید مدنظر داشته باشید طول و عرض و ارتفاع آن میباشد که متناسب با فضای اتاق نشیمن منزلتان باشد .

هیچی ناخوشایندتر از داشتن یک میز جلو مبلی خیلی کوتاه و یا خیلی بلند نیست . علاوه بر ارتفاع ، باید به اندازه آن متناسب با مبلمان توجه کنید .

اندازه میز جلو مبلی باید به اندازه دو سوم طول میز جلو مبلی باشد . پس از آنکه طول و عرض و ارتفاع آن مشخص شد زمان آن فرامیرسد که میز جلومبلی موردنظر خود را انتخاب کنید .

میز جلو مبلی

اغلب انتخاب بین میز جلو مبلی گرد ، مستطیل ، مربع و یا مثلث میباشد . اگر متراژ خانه کم باشد بهتر است از میز جلو مبلی های گرد استفاده کنید چراکه این مدل به دلیل نداشتن گوشه باعث میشود که رفت و آمد برای افراد خانواده راحت تر باشد .

اگر فرزند کوچک دارید بهتر است از انتخاب میز جلو مبلی های شیشه ای صرف نظر کنید همچنین باید میزی را انتخا کنید که لبه های تیزی نداشته باشد . برای مثال میزهای شیشه ای مناسب منازلی هستند که معمولا رفت و آمد کمی دارند .

امروزه میزهای جلو مبلی تنوع بسیاری دارند و بهتر است از میان این همه سبک ، مدلی را انتخاب کنید که هم کاربردی تر باشد و هم با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد ، برای مثال اگر میز جلو مبلی مستطیل را انتخاب میکنید باید از نظر شکل هندسی با سایر لوازم منزل همخوانی داشته باشد . برای انتخاب بهترین میز جلو مبلی بهتر است به نکاتی مانند جنس ، مدل و ظاهر آن توجه کنید .

نمونه دیگری از میز جلو مبلی